FANDOM

Vic (becenevén V) a Sober Addiction egyik szereplője, Brian legjobb barátja.

Általános Szerkesztés

1974-es születésű, már általános iskola óta legjobb barátok Brian-el. Középiskola utolsó éveiben kezdett el megtanulni gitározni, majd sok gyakorlással olyan szintre felfejlesztette a tudását, hogy meghívták egy zeneoktató iskolába tanárnak.

A baráti együttesük, a Dirtbag oszlopos tagja, szóló és ritmusgitáros pozícióban.

Baráti kör Szerkesztés

Nyitott személyiség, ezért bárkivel könnyen megtalálja a közös hangot extrém megjelenése ellenére is. Sok haverja van, ám a barátait külön kategóriában kezeli. Legrégebbi és legjobb barátja, Brian mellett a dobosuk Travis bizalmát is élvezi, valamint a kései basszusgitárosukat Pete-et is befogadta a belső köreibe.

Vic igazi nagyvilági életet él, könnyen ismerkedik a nőkkel. Egyetlen problémája, hogy hosszú távú kapcsolatokat nehezen tud kialakítani, futó kalandokban viszont bővelkedik. Egy időben egy Lily nevű lánnyal próbálkozott, majd utána az egyik tanítványával jött össze, akivel talán sikerült megtörni a rövid távok hagyományát.

Személyiség Szerkesztés

Céltudatos, fókuszált személy, aki előtt mindig tisztán lebeg az elérni kívánt dolog és ezért meg is teszi a szükséges lépéseket. Általában higgadt ember, nehezen lehet kihozni a sodrában, ugyanakkor határozott is egyben. Mindemellett segítőkész és általában ő simítja el a viták éleit. Szívén viseli azok sorsát akik közel állnak hozzá, jó beszélgetőpartner.

Idézetek Szerkesztés

„Azt fogd fel végre, hogy nem az a barát, aki meghúzza a ravaszt helyetted, hanem aki elveszi a pisztolyt a fejedtől!”

„Nem hinném, hogy az a megoldás mindenre és a józanságod megőrzésére, hogy elvágod magad a külvilágtól és száműzetésbe vonulsz, hogy egy pecsételt papír előtt hajlongva kínozd magad, miközben megpróbálod bemagyarázni, hogy neked ez jó.”

„Itt most mi kérdezünk és te jobb, ha válaszolsz.”

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki