FANDOM

Travis a Sober Addiction egyik szereplője és a Loose Ends főszereplője.

Általános Szerkesztés

Travis „Big T” 1970-ben született New York-ban, egy kétgyerekes család első fiaként.

Édesapja a vietnami háborúban életét vesztette. Édesanyjával és öccsével laktak együtt éveken át, majd miután anyját gyógyíthatatlan betegséggel diagnosztizálták, a fiúk lassan kezdtek a saját lábukra állni. A öccse, Clay később elköltözött otthonról.

Travis egészen fiatal kora óta a zene szerelmese, képes volt éjszakába nyúlóan zenélni otthon, még ha nem is volt megfelelő eszköze ehhez. Minden álma volt dobosként egy együttesben zenélni, ami 1997-ben teljesült is, mikor megismerkedett a SkullScraper együttes énekesével, Roland-el, és felvették őt a csapatba. A kapcsolatuk viszonylag hamar megromlott, miután Roland nem törődve a következményekkel, rossz társaság mellé táboroztatta le az együttest, ami majdnem a széteséshez vezetett. Travis nem nézte ezt jó szemmel, így egy évvel később otthagyta az együttest és beállt dobosnak a Dirtbag-be. Onnan - kisebb-nagyobb zökkenőkkel - szinte egyenes út vezetett a karrier és a siker felé. Travis azóta állandó tagja az együttesnek.

Baráti kör Szerkesztés

Travis alaposan megválogatja a barátait, és eleinte elég óvatos mindenkivel, nem könnyen avatja be másokat a titkaiba. Az első igazi barátja az öccse, Clay, még ha ezt nem is ismerné be mindig. A SkullScraper-ben töltött ideje alatt nem igazán tudott tartós barátságot kialakítani senkivel sem, ám az új együttese tagjaiban, Brian, Vic és Pete személyében valódi bajtársakra lelt.

Nem éppen a hosszú távú kapcsolatok híve, így kezdettől fogva csak alkalmi partnereket keresett magának. Egyetlen igazi szerelme ez idáig Jennifer Bailey volt, akivel másfél hónapig voltak együtt, majd csúnya vége lett a kapcsolatuknak. Ám nem biztos, hogy örökre...

Személyiség Szerkesztés

Nehezen mutatja ki az érzéseit, leginkább a tettek embere, mintsem a szavaké. Lobbanékony típus, hamar ki lehet hozni a sodrából és nem fél kimutatni a dühét. Nem hisz abban, hogy mindenkinek meg van előre írva a sorsa, ahogy a dolgok túlmisztifikálását is elveti. Mindemellett keményen hajt, és bár sokszor felönt a garatra, ha olyan dolgokról van szó, amikben ő is érintett, fegyelmezett és komoly tud lenni.

Idézetek Szerkesztés

„...most választhatsz, hogy háromszor pofán váglak, vagy három másodperc alatt elhúzod innen a beledet, ha nem akarod, hogy a taknyodon csússzál végig a kijáratig!”

„Travis Bigelow, alkoholista és néha dobos.”

„Itt tombolok részegen, török-zúzok, erre benyit a klub egyetlen kurvája és elkezd nekem vetkőzni. Mi a frász ez?”

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki