FANDOM

Roland Kane a Loose Ends egyik szereplője, illetve feltűnik a Sober Addiction-ben is.

Általános Szerkesztés

Az előéletéről sokat nem tudni, ő a frontembere és az alapítója a SkullScraper nevű együttesnek. Valamikor a 90-es évek közepén ismerkedett meg Rick Foster-el és Billy Winston-nal, akik a banda feloszlásáig tagok voltak. 1997-ben ismerte meg Travis-t, aki dobosként került a bandába, ám miután Roland rossz társaságba vitte az együttest, hamar megromlott a viszonyuk. Emiatt is hullott szét végül az együttes egy évvel később. Ezután Roland börtönbe került, majd onnan Billy közvetítésével bosszút akart állni Travis-en és az új bandáján, ami több-kevesebb sikerrel meg is történt.

Baráti kör Szerkesztés

Nehéz természete miatt senki sem barátkozik szívesen vele, leginkább azokhoz áll közel, akik egy véleményen vannak vele.

Nincs konkrét adat.

Személyiség Szerkesztés

Iránytó típus, kissé hatalommániás is. Szeret minden közegben a felsőbb rétegbe tartozni és ezért elkövet mindent amit csak lehet, hogy minél hamarabb egy magasabb pozícióba kerüljön. Agresszív és lobbanékony, nem riad vissza a balhéktól, amik gyakran tettlegességig is fajulnak. Megszállottja a saját elképzeléseinek, ha valamit a fejébe vesz, vagy kialakít egy véleményt, senki nem tudja meggyőzni őt az ellenkezőjéről.

Idézetek Szerkesztés

„Most mit picsogsz már? Még nem lett eldöntve semmi!”

„...próbálom egyengetni az együttes útját, hogy ne a sarki kocsmákban kolduljunk minden hétvégén szar pénzért bazdmeg!”

„...És ha mi szomorúak vagyunk… akkor előbb-utóbb te is az leszel.”