FANDOM

A The Black and White Love Story (rövid: Love Story) egyik szereplője.

Általános Szerkesztés

1978-ben született New York-ban. Szülei a hippi mozgalom képviselői voltak, keresztnevét is az angol rain (eső) szóból kapta. Iskolásként megismerkedett Natalie Benbrook-kal, akivel legjobb barátnők lettek.

Később egy zeneboltban kapott munkát, ahol Jack Roberts-szel találkozott össze, akinek az ismeretsége a későbbiekben kapóra jött, mint állandó védelem, illetve neki köszönhetően kezdett el zenélni a baráti köréből alakult bandában.

Valamikor a múltban egy fiatalkori baklövés miatt óvatos és magába forduló lett, csak hosszú évek után tudott újra megnyílni mások felé.

Baráti kör Szerkesztés

Legjobb barátnője Natalie Benbrook, illetve egyik bizalmasa Jack. További ismerősei Jack baráti köréből kerültek ki.

Egy régi kapcsolatából súlyos lelki sebet hordoz magával, így onnantól kezdve nem voltak kapcsolatai, később azonban megismerkedik Gabriel-el, akivel némi huzavona után összejön.

Személyiség Szerkesztés

Érzékeny lélek, főleg az őt ért sérelmek és traumák után. Egy sötét, zord külsőt ölt magára, mint védőháló, ám belül rendkívül ragaszkodó, odaadó és szeretetre éhes egyén. Akik közel állnak hozzá, azokban feltétel nélkül megbízik, és onnantól könnyen és gyorsan megnyílik.

Idézetek Szerkesztés

„Énekelsz, vagy húzzunk a búsba?”

„Itt most az a kérdés, hogy te mit is akarsz...”

„Minden szerelem egy baleset.”