FANDOM

Pete a Sober Addiction regény egyik szereplője.

Általános Szerkesztés

Európai felmenőkkel rendelkezik, vegyesen Ukrajnából és Lengyelországból. Két testvére van, egy bátyja és egy nővére. Később az egész család az Egyesült Államokba költözött a jobb megélhetés reményében. Szülei jómódúak lettek, gyakran utaznak, így Pete háza sokszor szolgál bulik helyszíneként, illetve az alagsor egy otthoni amatőr stúdiónak van berendezve.

Mindig is érdekelte a zene, az iskolában kezdett el tanulni zenélni, először csellón, majd basszusgitáron így miután letelepedtek, belépett egy Toxic Waste nevű punk zenekarba, bár elmondása szerint nem érezte jól magát benne, nem élhette ki kreatív hajlamait. Miután megismerkedett Brian-ékkel, egy kis idő után - Danny-t felváltva - sikerült beilleszkednie a csapatba és állandó bandatag lett belőle.

Tapasztalata van a stúdiózás terén is, rendszerint ő intézte a banda hivatalos ügyeit is, illetve a promóciót.

Baráti kör Szerkesztés

A Dirtbag együttes tagjain kívül egyedül Billy Winston-ról tudni biztosan, hogy jóban vannak.

Pete sosem vette komolyan a hosszú távú kapcsolatok komolyságát, ám miután megismerte Mary Whitmore-t, úgy tűnt, sikerül egy jó időre elköteleznie magát. Ám a kapcsolatukat állandó hullámvölgyek tarkították, így végül valamikor 2004-ben szétmentek.

Személyiség Szerkesztés

Fontos számára a humor, viszont általában a rendszerint csípős poénjait rosszul időzíti, így nem mindig éri el a kellő hatást. A hivatása iránt elkötelezett, viszont nehezen tudja szétválasztani a magánéletétől, így az érzelmi állapota jelentősen meghatározza minden döntését. Ha a nőkhöz nem is, de a barátaihoz hűséges és nem szereti a konfliktusokat. Mindemellett érzékeny lelki világgal rendelkezik.

Idézetek Szerkesztés

„Mi? Egy külön bejáratú, fiú luxuskurvád van?”

„a következő, amire emlékszem, hogy félmeztelenül rohangálok egy parkolóban, miközben egy elfolyt sminkű csaj üldöz, hogy meg akarja harapni a nyakam…”

„Vagy odaadod mindened, vért izzadsz és szenvedsz együtt a többiekkel a sikerért, vagy világ életedben csak a másodvonal alját fogod nyaldosni!”

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki