FANDOM

Nyc-ow-front
Az Old Wounds az ötödik megjelent könyv a Noir York City sorozaton belül, a Road to Redemption közvetlen folytatása.

A történetSzerkesztés

Clay Bigelow és klubja, a Deadbeats MC újabb kihívások elé néz. Az életük korántsem halad abba a nyugodt irányba, amit annak idején kitűztek maguk elé. Ezúttal az elnök múltjából felbukkan egy kellemetlen ismerős, ráadásul egykori mentoruk számára is segítő kezet kell nyújtaniuk New York politikai színterén, így a társaság kénytelen két külön helyszínen helytállni.
A puszta fennmaradásuk most a tét!

InformációkSzerkesztés

Írás ideje: 2016. február 28 - 2017. június 12.

Kiadó: MyBook

Oldalszám: 230

Nyomtatott ISBN: 978-963-12-9175-9

SoundtrackSzerkesztés

  • AC/DC - Black Ice
  • Duran Duran - Save A Prayer (DMC Remix)
  • Black Label Society - America the Beautiful
  • Fall Out Boy - Beat It
  • Black Label Society - Forever Down
  • Roy Orbison - In Dreams
  • Lenny Kravitz - American Woman
  • Destrophy - Paint it Black
  • King 810 - Libertine
  • Pink Floyd - Comfortably Numb
  • Hammerfall - Renegade
  • Misery Loves Co. - On Top Of The World

ÉrdekességekSzerkesztés

Ez az első könyv a Noir York City szérián belül aminek két szerzője van.

Számos változat készült a borítótervhez, ám végül a legutolsó szinte véletlenszerűen született kép lett elfogadva egyhangúlag. Ugyanígy az alcím betűtípusa is megváltozott az eredeti tervekhez képest. Az első verzió még fellelhető a sorozat facebook oldalán.

A szerzőket 6 külsős segítette a korrektúrában. Munkájuk eredményeként sokkal letisztultabb és sallangmentese lett a könyv. Néhol egész fejezeteket kellett kitörölni vagy újraírni, esetleg összeolvasztani más résszel.

A történet első változata már 2016. októberében elkészült, innentől kezdődött az átolvasás, hibák kiszűrése, javítás.

A választott kiadó és gyártó alig egy hónappal a megjelenés előtt került a látótérbe, előtte más kiadóknál zsákutcába futottak a szerzők.

A történetben egyes szereplők kitérőt tesznek Iowa államba, amire a szerzők egyik kedvenc bandája, a Slipknot miatt esett a választás.

Egyik párbeszéd során elhangzik a következő kérdés: "Annie, jól vagy?" - egy apró kikacsintás Michael Jackson - Smooth Criminal című számának a refrénjére.

LinkekSzerkesztés

MyBook

Facebook

Blogspot

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki