FANDOM

Kathlyn (becenevén Kat vagy Katie) a Sober Addiction egyik szereplője, illetve feltűnik a Loose Ends regényben is.

Általános Szerkesztés

Kathlyn egy jómódú család egyetlen lánya. Szülei óvták őt a világ minden káros hatásától, mígnem középiskola végén fellázadt és a maga útját kezdte járni. Rendezvényszervezőnek kezdett tanulni, ám ez szertelen életmódja miatt félbemaradt. A féktelen bulizás és tombolás közepette bekerült az Outcasts Motoros Klub tagjai közé, mint az elnök barátnője. Sokáig nem tartott a kapcsolat, miután Kat kezdett megkomolyodni és távlati terveket előkészíteni, szakított a klubbal és az akkori életstílusával is. Egy ismerőse révén sikerült elhelyezkednie az egyik kórházban mint pszichológus asszisztens. Bár nem tett le az álmáról, hogy rendezvényszervező legyen, ez egészen addig nem valósult meg míg meg nem ismerkedett Brian révén a Dirtbag együttessel, aminek később a menedzsere lett.

Baráti kör Szerkesztés

Kat elég különc típus, így kevés barátja van. Jobbára mindig az adott kapcsolatának a baráti körébe tartozókat kedveli meg.

Első komolyabb kapcsolata Derrick Sullivan-nel volt, aki az Outcasts Motors Klub elnöke. Nem tartott sokáig a románc, miután Derrick-nek esze ágában sem volt megállapodni, Kat elhagyta őt. Évekkel később megismerte Brian-t, akivel hamar egymásba szerettek, noha ezt még ők maguk is furcsállták, de egy erős és tartós kapcsolat alakult ki köztük.

Személyiség Szerkesztés

Néha kicsit szétszórt, de eleven személy, időnként cinikus humorral. Kreatívan nézi a dolgokat, mindig van valami ötlete, ám nem mindegyik jut el a megvalósulásig. Őszinte ember, és enged az érzéseinek, még ha ez másokat zavarba is hoz időnként. Fontos számára, hogy kötődhessen valakihez, de egyedül is feltalálja magát.

Idézetek Szerkesztés

„Jó napot! Meghoztam a pocsék ebédet.”

„...tudod milyen nehéz egy olyan pasast összeszedni, akinek bandája van, de nincs elszállva magától vagy nem szívta szét az agyát?”

„...nem akarom, hogy valami elvont, rámenős csajnak nézz, aki minden gátlását elveszítve ráugrik az első pasira...”