FANDOM

Johnny Callahan a Loose Ends-ben tűnik fel, illetve a Road to Redemption egyik mellékszereplője. Később fontos szerepet játszik az Old Wounds című könyvben is.

Általános Szerkesztés

Johnny az OCMC egyik jelöltje volt, ő érkezett utolsónak a Loose Ends idején. Mint utólag kiderült, épp ez mentette meg az életét, hiszen nem voltak olyan szorosak a klubbal ápolt kötelékei, hogy a felszámoláskor őt is elítéljék. Ezután megismerkedett Joe Ludlow-val, a Trash bár tulajdonosával, aki munkát adott neki, mint kidobó. Viszont a motoros életérzés nem múlt el benne nyomtalanul, így amikor felkeresi Clay Bigelow, hogy ajánlatot tegyen neki egy új klubba való csatlakozással kapcsolatban, bár elutasítja, de folyamatosan vívódik. Miután Clay klubja, a Deadbeats MC egyik legális üzletében alkalmazott lesz, már csak egy lépés választja el attól, hogy ismét egy klub tagja legyen, ami aztán egy próbamunka után meg is valósul.

Baráti kör Szerkesztés

Az érdeklődési köréből választ barátokat, általában előbb üzlettársak, majd akiket érdemesnek talál a bizalomra, azokat közel engedi magához.

N/A

Személyiség Szerkesztés

Zárkózott, büszke egyéniség, nehezen bízik meg másokban, miután akkorát csalódott az OCMC állítólagos testvéri eszméiben. Ugyanakkor, miután kiérdemli valaki a bizalmát, ragaszkodó, lojális emberré válik.

Idézetek Szerkesztés

„...ha befejeztétek a smárolást, akkor gyertek le. Derrick beszélni akar Travis-el.”

„...nem fogok mindent kockára tenni csak azért, hogy egy hobbinak éljek.”

„...ez a helyzet... ez viccet csinál belőlem...”