FANDOM

Némó a Road to Redemption és az Old Wounds regények egyik fontos mellékszereplője.

Általános Szerkesztés

Gary ’Némó’ Woods a bronxi Black Bloods Crew (BBC) banda egyik tagja. A börtönbe kerülése után ismerkedik meg Clay Bigelow-val, aki egy alkalommal megakadályozza, hogy Némót leszúrják. A kettejük barátságából születik az ötlet egy motoros klub alapítására is. Három hónappal előbb szabadult mint Clay, aki később felkereste őt. Addigra Némónak már megvoltak az ötletei a klub életre hívására, egy saját motorral együtt. Később együttes erővel kezdtek bele a toborzásba, illetve a hivatalos ügyek intézésbe. A klub megalakulásakor az alelnöki posztot kapta meg.

Némó barátnőjének köszönheti a klub a colorját is.

Baráti kör Szerkesztés

A BBC, illetve a Deadbeats MC tagjai.

Egyetlen állandó kapcsolatáról tudni, de nem beszél sokat róla, nem keveri a magánéletet az üzlettel.

Személyiség Szerkesztés

Kemény fickó, ugyanakkor alapvetően mindenkivel szemben tisztelettudó. Azt ad, amit kap. Lojális és türelmes ember, nehéz kihozni a sodrából, ám amikor a helyzet megköveteli, határozott fellépésével nem hagy kétséget másokban az alkalmasságról. Mindemellett, remek szervezői készségekkel is rendelkezik, a tervei mindig másokat szolgálnak.

Idézetek Szerkesztés

„...kinéztem egy eladó helyet, ami jó lehetne klubháznak. A Vernon sugárúton van, egy lepukkant épületegyüttes...”

„A többit majd akkor meséld, ha itt végeztünk, jó? Én nem szeretnék az öreged sorsára jutni!”

„...úgyis semmirekellő csavargóknak hívtak minket, miért ne lehetne ez a nevünk?”