FANDOM

A The Black and White Love Story (rövid: Love Story) főszereplője.

Általános Szerkesztés

1975-ben született New York-ban, egyedüli gyerekként. Átlagos élete volt, mígnem a szülei valamikor a kétezres évek elején meghaltak. Gabriel ezután Keeseville-be költözött, ahol a nyugalom mellett a szerelem is rátalált, ám mielőtt komolyra fordulhattak volna a dolgok, szétmentek. 2008-ban újra visszaköltözik szülővárosába, ahol a régi barátai mellett új kapcsolatok is várják.

Baráti kör Szerkesztés

Kevés de közeli barátja van, akikkel együttest akartak alapítani. Egy idő után ez kevésbé lett fontos cél Gabe számára, ám a kapcsolatait ez nem befolyásolta. Legközelebbi bizalmasa Jack Roberts és Mike Davis.

A tündérmesék idilli világát a valóságban hajszolva, Gabriel sok csalódáson esett már át. Említésre méltó kapcsolat egy Lindsey nevű lánnyal volt, akivel majdnem el is jegyezték egymást. Később megismerte Rayne-t, illetve Natalie-t.

Személyiség Szerkesztés

Érzelmi alapon működő személy, akinek a döntéseit egyedül a cinizmusa befolyásolja. Képes hamar, megfontolás nélkül beleugrani bármibe, amiről úgy gondolja, hogy közelebb viszi a céljához. Szerencséjére, az első komoly buktató után el tudja oszlatni maga körül a rózsaszín ködöt és reálisan látni a dolgokat.

Idézetek Szerkesztés

„...semmi sem nevezhető klisének, ha veled történik.”

„Rákérdezni olyan amatőr lenne, mint gokarttal indulni a NASCAR versenyen...”

„...lehetséges az, hogy ha egyszer mellékvágányra futsz és kiderül, hogy rossz úton jársz, egyből visszatérj az eredeti helyedre és úgy folytass tovább mindent, mintha semmi nem történt volna?”