FANDOM

Deadbeats color2

A Deadbeats Motoros Klub colorja

A Deadbeats Motoros Klub (Deadbeats Motorcycle Club New York vagy DBMC) a Road to Redemption című regényben szereplő szervezet, melynek alakulását dolgozza fel a könyv. Később, rájuk épül a teljes Old Wounds című könyv.

Történet Szerkesztés

A klubot 2006-ban alapította Clay Bigelow, aki az Outcasts Motoros Klub elveiből kiábrándulva egy saját szervezetet akart létrehozni, emberibb szabályokkal és légkörrel. Alapvetően egy békés, testvériségre épülő egyesület, ám az alapítása közel sem volt zökkenőmentes, így lépten-nyomon erőszakhoz kellett folyamodni a célok elérése érdekében. Így került kapcsolatba a klub a jamaikai drogkartellel, az árjákkal, egy titkos kormányhivatallal, és az Outcasts régi ellenségével, a Warlocks-szal is.

Az alapítás után szigorúan csak legális üzletet folytat, melybe a motorok szervizelése és alkatrészek árusítása, illetve biztonsági cégként való működés tartozik. Ennek ellenére, idővel újra kénytelenek alámerülni az alvilág mocskában és azon dolgozni, hogy mindeközben ne fulladjanak meg a saját szabályaikba.

Az első chapterük New York-ban alakult, Brooklynban.

Ismert tagok Szerkesztés

Clayton Bigelow - alapító tag, elnök

Gary ’Némó’ Woods - alapító tag, alelnök

Jim Daniels - alapító tag, túravezető

Ed Whitaker  - alapító tag, fegyverhordozó, testőr

Jonathan Callahan

Későbbi tagok:

Tyreese "Ty" Glover

Nigel "Görény" Gibbs

Earl "Papa" Stansfield

Markku "Mad Mike" Birghir Kaspersen

Kapcsolódó személyek Szerkesztés

Joseph Ludlow

Annie Brown

Josephine Hewitt

Jay "Dög" Douglas

Duncan Marshall

Jessica Marshall

Érdekességek Szerkesztés

Sok fejtörést okozott a klub nevének a kiválasztása, hogy ne legyen egyezés egy a valóságban már létező klubbal. A felmerült nevek: Hangman's Crew, Gallows Lot, Scions of Mayhem.

A Hangman’s Crew végül fel lett használva, mint egy New Jersey-i klub, akik a regény egy pontján segítenek a DBMC-nek.

A klub első tervezett colorja még a Loose Ends írásának idején született, ám kezdetlegessége miatt el lett vetve.