FANDOM

A The Black and White Love Story (rövid: Love Story) egyik szereplője.

Általános Szerkesztés

Tősgyökeres New York-i, Dave egy gazdag család tehetséges fia. Múltjáról nem sokat tudni, viszont rajong a zenéért, kedvenc hangszere a dob, de szívesen énekel is vagy gitározik. Fő motivációja a folyamatos fejlődés és előrelépés a zene minden szintjén, ezért egy kurzus elvégzése után érdekelt lesz a stúdiózás világában is.

Baráti kör Szerkesztés

Sok barátja van, széles ismeretségi körének köszönhetően számos zenésszel jóban van. Közeli barátai ugyanakkor a fő bandájából kerülnek ki: Jack, Gabe, Mike és Rayne.

Bohém zenészként nem erőlteti a komoly kapcsolatokat, szeret minél több lányt becserkészni, amihez a rocksztár jellemét folyamatosan be is vet. Titkon talán tetszik neki a bandájuk szintetizátorosa Rayne, de erre nincsenek konkrét utalások.

Személyiség Szerkesztés

Afféle felnőtt lázadó, aki a zenészek művészi szertelenségét ötvözni tudta a felelős, komoly üzletemberi hozzáállással. Szeret hosszabb távú célokat kitűzni, ám hajlamos mások véleményét és érzéseit a sajátja alá rendelni. Ennek ellenére megbízható barát, aki a jókedvével és az erőforrásaival igyekszik segíteni másokon.

Idézetek Szerkesztés

„...ha menni kell, akkor menni kell!”

„...ahol szükség van, ott segíteni fogok bárkinek, mert most megtehetem.”

„Kicsit messze áll ez a módi az én világomtól, de azért szurkolok.”