FANDOM

Danny Gordon a Sober Addiction regény szereplője.

Általános Szerkesztés

A Brian és Vic által alkotott baráti kör harmadik tagja, valamivel középiskola után ismerkedett össze velük, amikor elhatározták az együttes alapítást. Sokáig nem tudott közreműködni, drogfüggő lett, ami előbb a teljesítményére, később pedig a személyére is kihatással volt. Barátai megpróbálták visszatéríteni az önpusztításból, ám sajnos nem jártak sikerrel.

Baráti kör Szerkesztés

A zenésztársain kívül nem igazán voltak barátai, mindenkivel csak ismeretség szintű kapcsolatot ápolt, éppen hogyan kívánta meg az életmódja.

Valószínűleg csak alkalmi kapcsolatai voltak, konkrét személyekről nincs információ.

Személyiség Szerkesztés

Az élvezetek hajszolója, tipikus carpe diem felfogással, ami aztán a vesztét is okozta. Drogfüggősége miatt megbízhatatlanná és paranoiássá válik, sűrű hangulatingadozásai miatt pedig lehetetlen kiigazodni rajta.

Idézetek Szerkesztés

„Te… te vagy… te vagy az emberem! Érted? … azt mondom, hogy te vagy a király, és az leszel!”

„...am… izé… ambíciók helyett én… inkább… én jobb szeretek gitárral zenélni…”

„Még most sem vagyok valami jól, de tuti, hogy csak az volt a bajom, hogy ilyen koktélt már rég nyomtam, aztán vissza kellett szoknom rá. Érted…”

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki