FANDOM

Brian Sinclair a Sober Addicton regény főszereplője.

Általános Szerkesztés

1974-ben született, New York-ban, egyedüli gyerekként.

18 évesen leérettségizett, szülei nem sokkal később elváltak, apja a nyugati partra költözött, édesanyjával pedig Floridába települtek át. A szakképesítését New York-ban szerezte, majd utána le is telepedett. Hosszas munkakeresés után egy könyvtárban talált állást. Hirtelen haragja és elégedetlensége miatt felmondott, majd később egy bank informatikai alkalmazottja lett, ahonnan alkoholproblémái miatt elbocsátották és indítványozták jelentkezését az AA-nál.

Az ivás már tizenéves korában az élete részévé vált, igaz, akkor csak bulik alkalmával. Később ez elharapódzott és ezáltal megromlott a viszonya a környezetével. Az elbocsátás után kirendelt szponzorral sem jött ki jól eleinte, saját bőrén kellett megtapasztalnia a függőség hatásait ahhoz, hogy le akarjon szokni.

Fontos szerepet tölt be életében a zene, a hobbiból indult zenekara énekeseként végül megélhetést is tud kovácsolni belőle.

Baráti kör Szerkesztés

Kevés, de közeli barátai vannak, köztük a legrégebbi, Vic, akivel már gyerekkoruk óta legjobb barátok. Danny-vel kiegészülve hárman indították el az együttes gondolatát, ám ez majdnem meg is hiúsul Danny tragédiája után. Szerencsére hamar megtalálják a közös hangot Travis-el és Pete-el, akik segítségével teljes formációban tudják elindítani a zenei karrierjüket. Pete-el ugyan kicsit nehezebben rázódik össze a csípős poénjai miatt, ám végül teljes értékű tagja lesz ő is a baráti körének.

Középiskolában beleszeretett Amandába, akivel a szalagavató estéjén le is feküdtek, ám utána nem találkoztak egészen az osztálytalálkozóig. Iszákos életmódja miatt nem sok pozitív élményben volt része, ám ez megváltozott, amikor megismerte Alex-et, aki egyrészt okot is szolgáltatott neki a változtatásra. Kapcsolatuk elmélyült, olyan szinten, hogy 2000-ben megkérte Alex kezét és az esküvőt tervezték. Ám egy félreértés miatt szétmentek és Brian éveken át nem tudta kiheverni Alex-et, mígnem végleg elvesztette őt. Súlyos depressziójából és elkeseredettségéből Kat személye húzta ki, aki nyitottságával és életkedvével vissza tudta őt terelni a régi önmagához. Hamar egymásba szerettek, hosszan tartó kapcsolatuknak az is kedvez, hogy Kat idővel a banda menedzsere lett.

Személyiség Szerkesztés

Érzékeny, alapvetően romantikus lélek, viszont ha a helyzet megkívánja, forrófejűségéből adódóan kemény és határozott tud lenni, ami nem feltétlenül jelent meggondoltságot és összeszedettséget. Haragkitörései csak instabil lelkiállapotban törnek a felszínre, normál esetben barátságos ám ezt hajlamos a cinizmusa mögé rejteni.

Idézetek Szerkesztés

„Ellentmondásosnak tűnt még számomra is, hogy szinte szentfazék módjára álltam ott egy helyben és szánakozóan néztem végig az embereken, mint valami frigid ribanc, viszont hazaérve meg egymagam berúgtam. Ismét.”

„Már annyiszor elismételtem magamban ezt a mondatot, hogy amikor kimondtam, hihetetlenül monoton hangnemben adtam elő. Nem is az én szavaim voltak, hanem a szabályzaté. Talán röhögtem volna, ha emlékeztem volna, hogy hogyan is kell.”

„Hazamegyek, megbontok egy üveg sört és magam elé bámulva ismételgetem majd, hogy ‘szegény én’..."'''

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki