FANDOM

William "Billy" Winston a Sober Addiction és a Loose Ends egyik mellékszereplője.

Általános Szerkesztés

Életéről nem sokat tudni, valamikor a 90-es évek közepén ismerkedett meg Roland Kane-el, a SkullScraper együttes frontemberével és beállt hozzá basszusgitározni. Egészen addig kitartott, amíg Roland börtönbe nem került és a banda feloszlott. Mivel Roland megfenyegette, kénytelen volt továbbra is a parancsait teljesíteni és alátenni a Dirtbag együttesnek, lelassítva vagy akár meg is akadályozva a sikereiket. (Roland részéről volt ez bosszú Travis irányába, amiért otthagyta a bandát) Sikerült is a közelükbe férkőzni a basszusgitárosuk, Pete által ám a banda helyett egyedül az énekesük, Brian életét sikerül megkeserítenie. Miután erre fény derül, Travis kitölti minden haragját és bosszúvágyát rajta.

Baráti kör Szerkesztés

Billy könnyen barátkozik, legalábbis szeretne könnyen barátkozni, viszont általában azokkal teszi, akikhez valami érdeke fűződik. Igyekszik meggyőzni a másikat őszinte szándékairól egy-két szívességgel, ám ez az esetek többségében lelepleződik. Egyetlen talán nem érdekből született kapcsolata Pete-hez köthető, akivel régóta ismerik egymást.

Nincs konkrét adat.

Személyiség Szerkesztés

Szeret mindig a tűz közelében maradni, szeretné ha őt is legalább akkora elismerés és rajongás övezné mint azt, aki mellé igyekszik mindig bekéredzkedni magát. Számító, ebből kifolyólag önző jellem, bár ezt nem szándékosan teszi, meg van róla győződve, hogy ő csak a kollektív jót akarja mindenkinek.

Idézetek Szerkesztés

„Csak igazolni akarod magadnak valahogyan azt, hogy kiléptél tőlünk, mert gyenge voltál.”

„...hát én csak gondoltam szólok pár jó szót az érdekünkben még, hogy tuti legyen a dolog.”

„Olyan núbiai istennőket tudnék hozni, hogy csak na!”