FANDOM

Ashley Parker a Loose Ends regényben tűnik fel, illetve a Road to Redemption történetében egy fontos mellékszereplő.

Általános Szerkesztés

Ashley az OCMC egyik lánya, később Clay Bigelow barátnője. Kettejük kapcsolatának kezdeti szakaszán a klub még mindig a tulajdonának tekinti, ezért szemrebbenés nélkül végeztetnek vele alantas munkákat. Miután Clay-t letartóztatják, Ashley újra teljes egészében a klub rendelkezésére kell, hogy bocsássa magát. Annak megszűnése után Will Morris-nál talál menedékre, és belefolyik az üzleteibe is.

Baráti kör Szerkesztés

Közeli barátairól nem tudni, magának való lány. Clay után a másik bizalmasa Will Morris.

Első ismert kapcsolata Clay Bigelow-val volt, aki iránt az után is táplált még érzéseket, hogy Clay visszautasította a közeledését.

Személyiség Szerkesztés

Kapcsolatfüggő, labilis személyiség, ami főleg az után erősödik fel, hogy az Outcasts Motoros Klub feloszlik. Állandóan mások segítségére szorul, betegesen ragaszkodik a régi kapcsolataihoz és érzéseihez. Az alárendeltségét és a kisebbségi érzését - sok más lelki seb mellett - a klubnak köszönheti.

Idézetek Szerkesztés

„Amint észrevehetted volna már, nekem itt nem nagyon lehet véleményem.”

„...nem fognak sehova se felvenni csaposnak, ha az egyetlen tapasztalatom egy lesittelt motoros klubból származik.”

„Csak szólj és én felülök veled arra a motorra és elrobogunk a naplementébe!”