FANDOM

Ann Brown a Road to Redemption regényben tűnik fel először, mint fontos mellékszereplő.

Általános Szerkesztés

1978-ban született, valahol a nyugati partvidéken. Nem tudni, mikor költözött New York-ba. Táncosként dolgozott egy szórakozóhelyen, ahol megismerte az első barátját, aki igen befolyásos volt az éjszakai életben. Néhány év együttélés után azonban szakítottak, és Annie-t utcára tette, ráadásul gondoskodott róla, hogy sehol ne kapjon többé munkát. Nagyjából egy hétig volt az utcán, majd megismerte Clay Bigelow-t, aki felajánlotta a segítségét, hogy talpra tudjon állni. Szállást is adott neki, illetve pultosként kapott munkát a Trash bárban.

Baráti kör Szerkesztés

N/A

Lásd fent. ill. Clay-jel később összejöttek és egy igen mély és komoly kapcsolat alakult ki kettejük között.

Személyiség Szerkesztés

Bár határozott és erős egyéniség, de nem tudja igazán a javára fordítani ezeket a tulajdonságait. Múltjából adódóan bizalmatlan, óvatos másokkal szemben, ugyanakkor alig várja, hogy valaki ténylegesen törődjön vele, amit ő duplán hajlandó viszonozni.

Idézetek Szerkesztés

„...ezzel a pólóval már csak takarítani lehet majd... ahogy a melltartóval is.”

„...elterjesztette rólam, hogy egy tolvaj drogos vagyok és ráadásul nemi beteg...”

„...szeretném tudni, hogy én veszélyben vagyok-e.”