FANDOM

Amanda a Sober Addiction regény egyik szereplője

Általános Szerkesztés

Családjában második lányként érkezett. Szülei jómódú emberek, ám Amanda elmondása szerint a fizikai javak felhalmozása közben az érzelmi támogatást eléggé elhanyagolták. Brian osztálytársaként szemtanúja lehetett annak, miként válik kiközösítetté, sőt önmaga is erre a sorsra jutott, amikor nemtetszését fejezte ki néhány emberrel szemben. Az iskola vége felé meg is találták a közös hangot és egyfajta baráti viszony alakult ki köztük. A szalagavató estéjén lefeküdtek egymással, de nem ért jó véget a dolog.

Volt egy balesete az egyetemen, ami után sokáig úgy tűnt, nem lehet gyereke. Később édesapja rákban meghalt, a családi vállalkozás csődbe ment és nulláról kellett önerőből talpra állnia aztán. Majd megmentőként érkezett a férje, aki segített neki munkát találni, Amanda pedig hálából szült neki két lányt. A stabil anyagi helyzetüknek köszönhetően egy harmadik gyerek vállalását is tervezik.

Baráti kör Szerkesztés

Brian-en kívül nincs biztosan még Emily Morton-nal ápolt jó viszonyt az iskolában.

Szerelmes nem igazán volt Brian-be, inkább csak afféle fiatalkori vonzalmat érzett iránta. Néhány futó kaland után megismerte a férjét John-t, akivel jó házasságban él azóta is.

Személyiség Szerkesztés

Fiatalon kissé szeleburdi, de erős személyiséggel megáldott lány volt. Mélyen érző és gondolkodó, a világ dolgait hamar felismerő egyén, ugyanakkor humoros is. Miután a családja csődbe ment, megtanult felelősségteljesen élni és felnőni a komoly döntések meghozatalához.

Idézetek Szerkesztés

„Már háromszor elköszöntem tőle, de amint elfordítja a fejét, már azt is elfelejti, hogy hol van.”

„...vannak dolgok, amik nem változnak”

„Nem várhatod el, hogy megálljon az idő és a világ, neked kell emlékezetessé tenni napot a körülményektől függetlenül.”

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki