FANDOM

Alex Taylor a Harmadik Műszak sorozatból megismert mentős és tűzoltó. Karakterének beemelése a Sober Addiction regénybe egyfajta tisztelgés a sorozat előtt, illetve némi fan fiction jellegű.

Általános Szerkesztés

Alexandra „Alex” Taylor egy kétgyermekes család egyedüli lánya. Apja, Angus híres tűzoltó, akinek fontos a családi hagyományok őrzése, így kezdeti kétségeit félredobva büszke volt Alex-re, miután letette a tűzoltói vizsgát.

Alex előtte mentősként dolgozott, ám nagy álma volt tűzoltónak lenni és továbbvinni ezt a családi örökséget (mivel a bátyja nővérként helyezkedett el). Az első években a 78-as körzetben teljesített szolgálatot, később átkérte magát az 55-ös körzetbe magánéleti problémák miatt, amik kihatással voltak a munkájára is.

Édesapja 2001-ben meghalt a terrortámadásban, amikor mentés közben ráomlott az egyik torony. Alex nehezen dolgozta ezt fel, sokáig magába zárkózott. Ám a tragédiák sajnos közel sem értek véget számára...

Baráti kör Szerkesztés

Alex-nek kevés barátja van, jobbára mindig kollégák közül kerültek ki. Magának való típus, nehezen nyílik meg mások előtt, hacsak nem tartja őket arra érdemesnek. Viszont akikkel összebarátkozik, azokkal hosszú távra teszi.

Első hosszantartó kapcsolata Brian-el volt, akivel egészen az eljegyzésig jutottak, ám egy félreértés miatt szétmentek, és mivel Alex elvesztette minden bizalmát, több esélyt nem is akart adni. Később az új munkahelyén voltak kapcsolatai, de egyik sem túl hosszantartó vagy mély.

Emellett, az egyik kollégája, Danny Gamble rendszeresen zaklatta őt, akit végül fel is jelentett, de elvesztette a pert és csak egy távoltartási határozatot sikerült kicsikarni a bíróból.

Személyiség Szerkesztés

Alex tipikus fiús lány. Sosem érdekelték a babák, jobb szeretett autókkal játszani. Fontosnak érzi, hogy elfogadtassa magát a környezetével, különös tekintettel a munkatársaira, nem szereti, ha kivételeznek vele. Szentül hisz a jó és a rossz abszolút fogalmában és gyakran nehezen látja meg a középutat. Szereti és tiszteli a családját, fontosak számára a szülei és a gyökerei. Noha alapvetően nem egy mosolygós típus, aki iránt vonzalmat érez, azzal mélységesen törődik és szereti.

Idézetek Szerkesztés

„a legtöbb férfi csak egy két lábon járó nemi szervet lát bennünk és azt hiszik, hogy azért nyitjuk ki a szánkat, hogy levegőzzön.”

„Tudod mit? Igazad van! Jobb vagyok ennél. Éppen ezért ki fogom deríteni, hogy mi az oka annak, amiért szándékosan megalázol!”

„...hányan voltak akik nem akartak lebeszélni rólam?”

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki